A continuació s'adjunta enllaç del vídeo realitzat a través de Zoom del model 3D creat i visualitzat a través de la plataforma Slic3r. He de demanar-vos disculpes, ja que en tenir una versió anterior a 2015 de sistema operatiu al Mac, no tinc possibilitat de grabar pantalla ni amb Loom ni amb d'altres plataformes. No obstant això, he realitzat vídeo del model 3D i com seria la seva impressió a través de la plataforma Loom. Disculpeu les molèsties. Enllaç drive del fitxe G-Code Enllaç vídeo pasos model 3D en Slic3r
Passos per crear una aplicació mòbil a través de MIT App Inventor Per tal de poder crear una aplicació mòbil podem emprar, de manera senzilla la pàgina MIT App Inventor. D'aquest mode, haurem de crear dues pantalles, de la manera següent: 1r pas) Dins la Screen1 introduirem un botó. Dins el mateix, podem inserir una imatge, tal com es veu en la primera pantalla. 2n pas) Dins la mateixa Screen1 afegirem una etiqueta on el text pot indicar el pas a la següent pantalla, tal com es mostra a continuació. 3r pas) A continuació i, en darrer lloc, cal crear la segona pantalla (Screen 2) on afegirem una etiqueta indicant que volem tornar a la primera pantalla (Screen 1). Al seu torn i un cop la tenim podem comprobar que tot funcioni correctament fent servir l'emulador, tal com s'indica a continuació: Per últim, s'adjunta l'enllaç de descàrrega en format Codi QR:
Una vez en España y desde abril del año 2020, como he comentado en la presentación, trabajo en un centro de FP en Lleida como profesora de varios módulos, además de ser tutora. Pues bien, centrándome en uno de los módulos que curso en CFGS, concretamente la UF1 del M02 de Gestión Jurídica y de Empresa para el Primer Curso de Administración y Finanzas , grupo del que también soy tutora tengo una experiencia de enseñanza-aprendizaje en la que he tenido que ir haciendo un proceso de redefinición. Proceso, ya no solo de lo que se entendería por método de enseñanza-aprendizaje tradicional -al cual y teniendo la experiencia de China, no pensaba recurrir en ningún caso-, sino para intentar pasar de lo que sería un aspecto de mejora a uno de transformación, al poder hacer uso del uso de las TIC. Pues bien, centrándome en este M02, debo decir que como el nombre del módulo indica, en él se tratan aspectos propiamente jurídicos y teniendo en cuenta que muchos de los alum...
Comentarios
Publicar un comentario